Win een gratis exemplaar van Jente

Ken jij het christelijke opvoedblad Jente al?
(Jente betekent genade. God is er zelf bij!)

Misschien vind je het leuk om eens kennis te maken met dit leerzame en kleurrijke blad.
Namens de redactie mag ik drie exemplaren van het nieuwste nummer weggeven. Normaal kost een proefnummer € 5,95

Waarom is er Jente?
Een bewuste levensstijl er op nahouden, is helemaal van deze tijd. Je hoeft geen christen te zijn om je kids in een bakfiets naar de gemengde school op de hoek te brengen of ze het belang van respect voor ouderen of andersdenkenden voor te houden. Maar wat is nu het verschil? Het leven voelt nu vaak als een optelsom van lossen onderdelen (gezin, kerk, samenleving), terwijl we snakken naar een geïntegreerde, verdiepende manier van zijn. Veel christenouders (vrouwen én mannen) zijn op zoek naar een bezielde, bewuste manier van leven. Anders dan onze ouders moeten we het meer in ons eentje doen: want onze buren geloven niet en ook in de familie- en vriendenkring is het niet meer vanzelfsprekend dat je je kinderen het geloof bij wilt brengen. Dáárom is er nu Jente.

Jente laat zien dat een christelijke opvoeding veel kleuren kent. Of je jezelf nu protestant noemt, christen of evangelisch, uiteindelijk gaat het er om dat Jente het verlangen deelt om onze kinderen een stevige basis mee te geven: een levenshuis dat op de rots is gebouwd.

Wil je in aanmerking komen voor een gratis nummer, laat dan vóór a.s. zaterdag 27 september een reactie achter onder dit bericht. Wanneer je met een anoniem account reageert, vermeld dan even je voor- en achternaam. (Let op: het kan even duren voordat je reactie gepubliceerd wordt omdat ik de reacties eerst controleer). Uit de reacties zal ik vervolgens drie namen trekken. De winnaars krijgen van de redactie van Jente z.s.m. het tijdschrift opgestuurd.

De redactie hoopt je natuurlijk als lezer te mogen begroeten of je nu wel of niet een exemplaar zult winnen. Heb je interesse in een (proef)abonnement? Klik hier.


Reacties

  1. lijkt me een mooi en goed blad! Ik doe graag mee!
    groetjes Janneke Rijkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil graag in aanmerking komen voor een exemplaar. Ben erg benieuwd naar dit blad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook graag mee!
    Groetjes,
    Petra Cornet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ik doe graag mee! Ik heb er al een aantal keer mee in m'n handen gestaan, het ziet er zo mooi uit! Ik heb hem toch teruggelegd, omdat ik geen ouder ben en dus twijfel of ik bij de doelgroep hoor. Toch blijf ik nieuwsgierig, mooie tijdschriften zijn gewoon fijn! Ik zou het blad zo dus graag proberen. Als kersverse psycholoog boeien de opvoedthema's mij ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben eigenlijk heel benieuwd naar dit blad. Een christelijk opvoedblad, weer eens wat anders dan J/M. Groetjes Wendy van den Brink

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, ben benieuwd! Groetjes, Lisette Bos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken het blad, maar lees hem niet meer helaas. Een gratis nummer lijkt me erg fijn! Hartelijke groeten, Majorie Rook

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik snak naar handvatten hoe je onze kinderen bijbels kan opvoeden terwijl het zo vaak toch wel ondergesneeuwd word door al die (verkeerde) invloeden van buitenaf! En als ik je bovenstaande stukje lees is het ook niet 'zwaar' maar praktisch! Ja ik ben zeer benieuwd naar jullie tijdschrift! Groetjes Marije Eori

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee. Ben erg benieuwd naar dit tijdschrift. Ik kende het nog niet.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil graag eens kennismaken met dit blad, ik ken het nog niet, maar lijkt erg interessant.

    Wilma van den Berg

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil ook graag meedoen! Groetjes, Gerdine van Dieren

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben erg benieuwd naar dit blad en doe dus graag mee! Jeanine pellegrom

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijkt me erg leuk, ik doe graag mee. We zijn bij ons in de kerk momenteel bezig met het opzetten van een christelijke opvoed cursus voor ouder van kinderen van 0 tot 10 dus, misschien kan het nog van pas komen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me leuk, ik lees graag een goed tijdschrift. En ik ken Jente nog niet. Graag dus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ken dit blad niet dus zou graag een magazine willen winnen om er kennis mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vandaag heeft mijn man 'nummertjes getrokken' en trok de nummers 3, 5 en 14 uit de 17 reacties. Dat betekent dat Petra Cornet, Wendy v.d. Brink en Jeanine Pellegrom een exemplaar van Jente hebben gewonnen. Zouden jullie even een mailtje met je adresgegevens naar mij toe kunnen sturen, dan komt de Jente binnenkort jullie kant op.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat hij verschijnt onder het bericht.