Moments - Een tijdschrift over opvoeding en geloven

0-8 jaar
Ken jij het christelijke opvoedblad Moments al?

Geloofsopvoeding is niet altijd makkelijk en daarom ontwikkelde JOP, in samenwerking met uitgeverij Boekencentrum, drie bewaarmagazines onder deze naam. Het zijn drie inspirerende magazines met waardevolle artikelen, interviews en praktische ideeën.

Het recensie-exemplaar (Moments van 0-8 jaar) bevat tips over boeken, websites, cd's, kinderbijbels en films. Ook vind je inspiratie op het gebied van de christelijke feesten. Het magazines besteedt ook aandacht aan (herkenbare) verhalen van gezinnen uit de praktijk. Heb jij wel eens gedacht aan het opzetten van een ouderkring? Moments geeft diverse tips over hoe je dit zou kunnen oppakken in jouw kerk of woonplaats.

Misschien vind je het leuk om eens kennis te maken met dit leerzame en kleurrijke blad.
Het eerste magazine dat uitgegeven is, is voor ouders van kinderen van 8-12 jaar, het tweede magazine voor ouders van jongeren van 12-18 jaar en het derde magazine voor ouders van kinderen van 0-8 jaar. Een tijdschrift blijkt een inhoudsvol cadeau te zijn voor (jonge)ouders.

Moments is te bestellen via Boekencentrum: www.boekencentrum.nl/moments

Let op!! Namens Boekencentrum mag ik één exemplaar weggeven (Dit exemplaar is Moments 0-8 jaar). Normaal kost een nummer € 8,95 

Laat vóór a.s. dinsdag 17 februari 20.00 uur een reactie achter onder dit weblog en vermeld even je voornaam als je anoniem wilt reageren. Op woensdag 18 februari maak ik de winnaar bekend.

              
8-12 jaar
12-18 jaar
                                 
De winnares van het tijdschrift is geworden: Marije (reactie 13 februari). Wil jij mij even mailen voor je contactgegevens?

Reacties

  1. Ik maak graag kans op een exemplaar van Moments!
    Hartelijke groeten,
    Petra C

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, nog nooit van gehoord. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag heel graag. Ben benieuwd naar de inhoud. Dit tijdschrift is nieuw voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk loot graag mee voor onze opvoedavonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi! Je hebt me nieuwsgierig gemaakt! Ik doe graag mee!
    Groetjes marije

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van harte gefeliciteerd Marije! Jij bent de winnares van het tijdschrift. Wil je even je contactgegevens opsturen via mijn e-mailadres?

      Verwijderen
  6. ik zou m graag eens doorblader. ben benieuwd. gr, Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag! Met drie jonge kinderen (4-2-0) kan ik wel eens wat inspiratie gebruiken… - Groeten Gerande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, ben benieuwd! Groetjes, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lijkt mij dat super tof om dat inspirende tijdschrift te krijgen!!!!!!
    Groetjes anja g

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om dit tijdschrift eens te lezen!
    Groet, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Interessant Wendy, ben erg benieuwd naar dat exemplaar.
    Groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk, ik ben heel benieuwd naar dit nieuwe tijdschrift!!
    groetjes Gosien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja lijkt me leuk!
    Danny P-S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ken dit blad niet, maar lijkt me erg nuttig en leuk. Dus ik maak graag kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk! Als mama van twee meisjes en een derde op komst lijkt dit me een heel fijn blad om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben benieuwd naar dit blad, ik ding graag mee. Hartelijke groet, Jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Met 3 kinderen, waarvan nog 2 onder de 8 lijkt dit me een heel fijn en interessant blad om te lezen.

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lijkt me leuk, ook om handige tips uit te halen voor het opvoeden van mijn 5 kids. Gr. Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er goed uit, die zou ik wel graag eens willen lezen. Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De winnares van het tijdschrift is Marije (reactie 13 februari). Wil jij mij even mailen voor je contactgegevens Marije?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat hij verschijnt onder het bericht.