dinsdag 20 december 2016

Geen nieuwe berichten meer op dit weblog




Geen updates meer op dit blog
Toen ik eind 2009 begon met bloggen op mijn weblog 'christenleven', is al vrij snel daarna dit blog over 'christelijk opvoeden' ontstaan. Ik merkte dat ik veel schreef over opvoeden en vond het destijds (in april 2011) beter om deze berichten op een apart blog te plaatsen. Nu ik vijf jaar verder ben en onze kinderen inmiddels uitvliegen en volwassen worden, merk ik dat ik juist minder blog op dit weblog en ook steeds meer aan het zoeken ben naar geschikte onderwerpen. Aangezien ik niet beroepsmatig gezien bij opvoeding ben betrokken en onze jongste volgend jaar 18 jaar hoopt te worden, merk ik eigenlijk steeds vaker dat ik min of meer 'klaar' ben met opvoeden. Dit bedoel ik natuurlijk in de goede zin van het woord. Na wat wikken en wegen heb ik daarom besloten geen nieuwe berichten meer te plaatsen op dit weblog. Uiteraard blijft het weblog in de lucht omdat er een schat aan informatie opstaat.

Facebookgroep christelijk opvoeden overgedragen
Bijna vijf jaar geleden mocht ik de Facebookgroep 'christelijk opvoeden' opstarten als een soort verlengstuk van dit weblog. Ouders kunnen op deze manier doorpraten over diverse onderwerpen. Inmiddels zijn er ongeveer 5500 mensen lid geworden van de groep waarvan in de laatste maand alleen al 500. Ik ben enorm blij en dankbaar dat ik ouders, opvoeders en kinder- en jongerenwerkers op deze manier kon ondersteunen en bemoedigen. Toch heb ik besloten ook met deze groep te stoppen omdat ik aan het einde van dit jaar met Facebook ga stoppen. Je kunt hier lezen waarom ik deze keuze gemaakt heb. Dit betekent ook dat ik het beheer van deze groep heb overgedragen. Ik ben blij dat Jacqueline Schilling en Danny Pennings-Schouwenaar bereid zijn gevonden deze groep verder te beheren.

Ik wil alle lezers van dit weblog en alle groepsleden van de besloten groep heel hartelijk bedanken voor alle betrokkenheid en input, ik vond het enorm leerzaam en ben onze hemelse Vader dankbaar voor alles wat Hij mij heeft gegeven en geleerd.

Ik nodig jullie van harte uit om mijn andere blogs te (blijven) volgen via www.wendyborn.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Hij wordt eerst even gecontroleerd voordat hij verschijnt onder het bericht.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis